پرده برقي ارزان پرده برقي ارزان

فروشگاه پرده برقی متین

پرده برقي

پرده برقي همانند ديگر تجهيزات تكنولوژي كه براي آسايش و رفاه ما توليد شده و مدتي است كه مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است. تمام خانه ها ، اداره ها چه بزرگ چه كوچك ميتوانند از پرده اتوماتيك استفاده كنند و همچنين خانه هاي هوشمند هم ميتوانند به راحتي بدون اينكه مشكلي پيش بيايد از آن استفاده كنند.

قابليت كاربردي پرده برقي

از قابليت هاي كاربردي پرده هوشمند مي توان به سيستم كنترل هوشمند آن اشاره كرد كه در هر ساعت كه شما بخواهيد پرده در همان ساعت باز ميشود و هر موقع كه شما بخواهيد بسته خواهد شد و لحظه ي رويايي براي شما بوجود مي آورد.

كنترل پرده برقي به هر طريقي كه شما بخواهيد !

براي خانه هاي هوشمند همچنين امكان تنظيم پرده اتوماتيك با ساير وسيله هاي هوشمند وجود دارد تا بتوانيد همزمان چند پرده يا چند وسيله را كنترل كنيد. هدف از به كار گيري تكنولوژي در زندگي مدرن، آسان تر كردن كارها، صرفه جويي در زمان و انرژي است. همچنين اگر پنجره ي عمودي در خانه داريد با نصب پرده عمودي تمام پرده هاي برقي به يك شكل مي شوند و زيبايي دكوراسيون را در نهايت مشاهده خواهيد كرد.

پرده اتوماتيك در خانه هاي هوشمند چگونه عمل مي كند؟

پرده برقي اتوماتيك همان پرده معمولي است ولي با اين تفاوت كه هوشمند است و با موتور برقي كار مي كند. اگر از باز و بسته كردن پرده خسته شده ايد و از اينكه پرده از ريل بيرون مي آيد عصباني مي شويد بهتر است عصبانيت و ناراحتي را كنار بگذاريد و پرده برقي را سفارش دهيد.

 


مطالب پيشنهادي:7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

محصولات پرده متين: 

پرده شيد | پرده كركره | پرده رومن |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/29 ساعت: ۱۷ توسط:pardematin :